середу, 6 лютого 2019 р.

Виховний захід "З Україною в серці"

... Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво, -
Оці степи, це небо, ці ліси,
Усе так гарно, чисто, незрадливо,
Усе як є – дорога, явори,
Усе моє, все зветься Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
Що хоч спинись і з Богом говори...

1. Мій край чудовий – Україна!
Тут народилась ти і я.
Тут над ставком верба й калина,
Чарівна пісня солов’я.

2. Все найдорожче в цілім світі,
Бо тут почався наш політ.
Цвітуть волошки сині в житі.
Звідсіль веде дорога в світ.




3. І найдорожча рідна мова
Джерельцем радісно дзвенить,
І мила пісня колискова.
Чумацький шлях кудись зорить...

4. Усе найкраще і єдине,
І радощі всі, і жалі...
Мій рідний краю, Україно!
Найкраще місце на землі!

5. Над водою красуня калина
І чебрець, і любисток, і м’ята –
Це усе, це усе Україна,
Як же рідна тебе не кохати.

6. Я люблю твої верби й тополі.
Ясноокії в небі зірниці.
Дай же, Боже, щасливую долю
Тій землі, де джерельні криниці.

7. Тим полям, що сміються колоссям,
І гаям, і садам коло хати,
І криштальним, мов спогадам росам,
Й рушникам, які вишила мати.

8. Лине, лине печаль журавлина,
І у вирій летять дикі гуси;
Батьківщина і мати – єдина,
Я тихенько за них помолюся.

9. Одягає намисто калина,
Чорнобривці, любисток і м’ята.
Рідна серцю, моя Україно,
Як же можна тебе не кохати.

Немає коментарів:

Дописати коментар